Ключові питання, пов’язані з імплементацією
схваленої рішенням Колегії при Міністерстві освіти і науки України стратегії освітніх
оцінювань в Україні на різних рівнях та етапах освіти, викликали жваву дискусію
в учасників круглого столу.
Аналітичний документ «Стратегічні питання розвитку
освітніх оцінювань в Україні до 2030 року» – напрацювання робочої групи
експертів у галузі освіти та освітніх вимірювань в межах спільного проекту
Міжнародного фонду «Відродження» й Українського центру оцінювання якості освіти
за підтримки Міністерства освіти і науки України й Американських рад з
міжнародної освіти.
Обговорювалися пропозиції щодо формування вітчизняної системи зовнішніх освітніх оцінювань, які ґрунтуватимуться на таких принципах:
забезпечення права кожного здобувача освіти на
справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та
доброчесне оцінювання результатів його навчання, здобутих незалежно від виду та
форми здобуття освіти;
дотримування балансу між автономією ЗЗСО та
загальнодержавними пріоритетами в галузі освіти;
стандартизування змісту, форми й порядку проведення
оцінювання;
забезпечення здобувача освіти та інших зацікавлених
осіб інформацією, необхідною для вибору та коригування індивідуальної освітньої
траєкторії здобувача освіти;
забезпечення повноти даних, отриманих за підсумками
оцінювань, і можливості використання їх для формування як державної, так і
локальної політики в галузі освіти.
Імплементація положень аналітичного документа-пропозицій
уможливить до 2027 року створення повноцінної системи освітніх оцінювань на
ключових етапах здобуття загальної середньої освіти, що буде інтегральною
складовою Нової української школи.
Ознайомитися з документом можна тут
ЗА МАТЕРІАЛАМИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Немає коментарів:
Дописати коментар